Digitális támahét

Digitális hét az iskolánkban

2016. április 4-5-6-7-8

Minőségi változás elérését célzó kezdeményezés volt az Oktatási Hivatal „Digitális témahét”-hez való felhívása. Komplex fejlesztés, mert az egész alsó tagozat tanulóit, pedagógusait érintette iskolánkban.

1. évfolyam 2. évfolyam 3. évfolyam 4. évfolyam

Egy partner iskolával történő együtt munkálkodás, újszerű metódus iskolánknak. Az innováció alanyai nem csak a gyerekek voltak, hanem a pedagógusok is, a közös tananyagkészítésre, felkészülésre való hajlandóság, a partneriskolák közötti kommunikáció és megosztás miatt.

Az elsajátítási folyamat centrumába a tanulói tevékenység a játékos ismeretszerzés kerül. Az önálló alkotói önkifejezési lehetőségek megteremtése (szörnyek alkotása, címerek, bábok). Az esetjátékok, az önálló vagy tanári irányítással történő csoportmunkák, kísérletezések a beszédfejlesztés, olvasási, készség stb. IKT kompetenciák tudatos fejlesztését szolgálják. Megjelenik az alkotói önkifejezés (tablók, bábok, mozgások, vita, mesebeli lények). Az érdekeltség, és az érdeklődés felkeltése, fenntartása mellett, az adott évfolyamok tantárgyi anyagára építve, kötődve, új formában.

Digitális témahét

A témanapok témái évfolyamonként:

1. évfolyam: A part alatt címmel interaktív daltanulás, bemutatás >>
2. évfolyam: Szörnyek megrendelésre >>
3. évfolyam: Lovagkor >>
4. évfolyam: Varázslóiskola >>